Moncssiikaa(LLL)..

Friss topikok

Archívum

 Sziasztok!

Egy kicsivel korábban írok,mint szoktam,mert sok minden történt velem és még csak negyed 4 van.Először is gyorsan le akartam írni nektek gyorsan amit magamba egyszer átfogalmaztam,hogy el ne felejtsem,mert valószínű estére már nem tudtam volna.Lehet nagyképű leszek,de ma nagyon büszke voltam magamra.Tegnap már a fizika könyv felett majdnem elaludtam,mert majdnem egész nap tanultam és tanultam és meg is lett az eredménye.Jól lefeleltem belőle.Nagyon örültem neki és 5 órám volt és a 6.órába meg kellett írnom az irodalom a tz-t és ebbe az órába volt a gyengébb osztálytársaimnak nyelvtan korrepetálása.Nagyon szeretem ezt,mikor egyedül jövök haza jó időbe,fújja  a hajam a szél és tudom csodálni a kis napköziseket,hogy játszanak.Ez a különös érzés feltölt energiával és mire hazaérek mégjobban vidám vagyok,mint az előtt.Sajnos a vidámságom nem sokáig tartott.Egy személy mindig el tudja rontani a jó kis napomat a hülye beszólásaival és a rettenetes hülye dumával és az azt embert mindig minden rossz dologba a szájára veszi és engem idegesít és meg szoktam neki mondani h mindig csak azzal az XY személlyel tud jönni akármi van.Tudom h nem a kedvence az XY személy, de pont nekem mondja vagyis előttem ,mikor tudja h nekem ez nem a legjobb érzés.Minden nap beszól valamit és ma azzal fenyegezőzött ,h megmond anyának.Ezzel is sokat fog elérni, ha elmondja neki.Sokszor mondta már ezt,de nem mondta el neki,de tőlem el is mondhatta volna,mert nálam ez nem sok vizet zavar.Nem akarom megbántanimer végülis nem kéne,de nemtudom mi rejtőzik a szivében.Jóindulat is van vagy csak a rossz élmények a rossz indulat?. Sajnos a jóindulatot nem mindig látom benne,de biztos valami jóindulat benne is kell,hogy legyen.Tudja irányítani az embereket számszerint egy embert irányít, de azt teljes mértékben és az az egy ember nem veszi észre.Csukva van csórónak a szeme..xDD.Azt gondolja utálom,közbe csak haragszom h az a XZ embert irányítja és nem szereti és mindig mond rá valami rosszat.Mindig megpróbálom védeni vagy hát inkább hogy is mondjam próbálom rávezetni ,hogy nyissa ki a szemét,de ez a tervem is sokszor füstbe ment.Nem vagyok kedvence, de tudom h kis koromba ő nevelt sokáig.Anya mindig mondja,h ne szóljak neki semmi rosszat,mert akkor csak rosszabodik a helyzet,de nem tudom néha megállni,h ne szóljak neki vissza.Kiskoromban mindig néztem ilyen kislányos nagymamás filmeket és mindig mondtam anyának:-Anya nekem is olyan nagymama kell akinek mondhatom h nagyi és mindig megvéd és jön velem kirándulni.!.Valami bele ment a szemembe ebbe a percbe.Szükségem lenne ilyen emberre,de sajnos nekem nem nagyon jutott ilyen kirándulós nagyis élmény.A másik ember akitől ezt vártam volna ő messze is van meg nem túl fényes a kapcsolatuk a szüleimmel,de ő lehet h megvédett mindig ,nevetett velem megvett nekem mindent,de néha rá is tudtam haragudni főleg most,hogy már rá sem lehet számítani.Sokan mondják h felnőttesek viselkedek és felnőttesek a viselkedéseim is .Anya erre mindig aztmondja h épp mesélem neki,h valaki ezt mondta nekem ,hogy én kicsi korom óta felnőttekel voltam. Mikor játszottak a többi gyerekek én nem játszani mentem,hanem a felnőttek között ültem és hallgattam mit beszélnek.A szüleim mindig arra tanítottak ha ő beszél valaki mással én ne beszéljek hozzá,mert illetlenség és néha idegesítő is.Sok gyereknél ezt hallom, hogy nem  a szülője szavába hanem egy tanár szavába vág és ez förtelmes.És ez a gyerek azt hiszem negyedik lehet én meg már ezt óvodába tudtam.Mondjuk meg kicsin én sem voltam szent gyerek, sőt csináltam egy nagy hülyeséget ,amit nem nagyon szeretnék le írni ,mert nem vagyok rá valami nagyon büszke.Én felnőttekel és fiatalabbakkal pl ilyen 25 v 22 évesekkel is simán szót értek.Imádok beszélgetni ha van téma na és persze a másik v ha több van akkor legyen kivel beszélni ezt úgy értem ,hogy normálisan beszélgessen velem.Teljesen átlagos vagyok szerintem..nincs bennem semmi különgesség. Szerintem sok lány v fiú van így mint én,hogy már ennyi évesen olyan ,mint egy felnőtt.Én ennek nagyon örülök,de persze nem azt jelenti h felnőttes vagyok ,hogy nem szoktam röhögni v hülyülni.Ez még viccnek is rosszul hangzik,mert IMÁÁDOK nevetni és szinte minden egyes nap folyamatosan nevetek valamin v valakin :D:P.  Azthiszem jó sokat írtam egy kis sztoriból milyen sok dolog jött elő.Most egy kicsit fáradt vagyok.Azthiszem lefekszek egy kicsit vagy hallgatok ilyen nyugis zenét éés a meleg radiátor mellett egy meleg teával fogom kiélvezni a nyugodtság minden percét.D.

 

Lehet,hogy még este is fogok írni,ha történik velem valami különös dolog.Addig is  sziasztok.! További szépeket.D.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://moncsa98.blog.hu/api/trackback/id/tr662725153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása