Moncssiikaa(LLL)..

Friss topikok

Archívum

Nevetés a legjobb.:D.

2011.03.11. 18:03

szerző: leleczi98

 Sziasztok.!!

Újra itt vagyok és totál feltöltve energiával.Jóelőbb értem haza a templomból,mert vizitáció volt és már akkor annyit nevettem..,de utána jött az igazi..annyira jókat röhögtem,hogy még a vesém is megfájdult .Imádom őket.D.Olyan hülyeségeken nevetünk,amit ha én ezt másnál látnám kiröhögném,h milyen hülyeségeken nevet.Holnap is megyünk sétapikálni éés ez a kedvenc hobbim..járkálni amerre a szemünk lát és beszélgetni röhögni..Olyan,mintha heroint szívtam volna,de nekem semmi féle drogra nincs szükségem ahhoz h teljesen jól érezzem magam..Most nemis írok sokat,mert most olyan állapotba vagyok,h egy normális mondatot nem tudok leírni..szall majd holnap írok vami szépet nektek:D.addig is jóklegyetek.

Csáóó.D.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://moncsa98.blog.hu/api/trackback/id/tr142731431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rodina919 2011.06.14. 23:18:52

Szia Moncsi!Vár egy játék a blogomban:) Puszi
süti beállítások módosítása