Moncssiikaa(LLL)..

Friss topikok

Archívum

Fáájdalom:((

2011.03.10. 18:34

szerző: leleczi98

 Sziasztok!!

Most nem készülök sztorik írásával nektek,mert nagyon ma nemtört velem nagy dolog csak már vagy lassan fél éve a vesém v nemtom gerincem miatt szenvedek és már erőm is gondolkodni..ahogy lefekszem csak a fájdalmat érzem és csak a kiabálást a tömeget  a zajt hallom akkor is ha csönd van..ma is lefeküdtem anyáék ágyára és készvoltam..:SS.utána már elkezdtem tanulni  és valamitészrevettem talán egy csattot a földön és lehajoltam érte. azthittem ott esek össze a fájdalom úgy belémnyilalt nagyonfájt.. és olyan különös volt a hasam is elkezdett görcsölni..tán rá ment a fájdalom?Nemtudom.de remélem nem kell állandóan szenvendem emiatt sokáig..unoom már nagyon.:Sajnálom.hogy most nemtudok sokat írni nektek..remélem holnap már jót is tudok nektek írni..legyetekjók.:D holnapírok..

Csáóó>33..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://moncsa98.blog.hu/api/trackback/id/tr552728686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása